Vogue Infinity N8 E-Bike herenfiets 28 inch

Vogue Infinity N8 E-Bike herenfiets 28 inch

Gratis Slot
Toevoegen aan verlanglijst

Het leven in de stad kan druk zijn, en een gemiddelde dag kan bestaan uit een heleboel heen en weer fietsen. De Vogue Infinity herenfiets kan u daarbij helpen! Vogue elektrische fietsen zijn van top kwaliteit !

1.279,00

28 inch

Selectie Wissen
  • 14 dagen bedenktijd
  • Betaal in termijnen (meer info klik hier)
  • 100% rijklaar levering mogelijk
  • Gratis verzending binnen Nederland
  • Showroom van + 200m²
  • Elke zondag open
  • Laagste prijsgarantie
Betaal dit product tot 36 maanden
Vanaf v.a. €42,42 per maand
Pay.nl Spray Pay

*Enkel bij orders tussen €250,- en €3.500,-

voorwiel motor

Voorwiel motor

Elektrische fietsen met een voorwielmotor zijn vaak goedkoper dan e-bikes met een midden- of achterwielmotor. Ook is een voorwielmotor stiller dan de andere soorten, past hij het beste bij het design van een fiets en is een frame met lage instap mogelijk. Je kunt bij de voorwielmotor kiezen voor een dichte kettingkast die weinig onderhouden hoeft te worden. Tot slot heb je bij een elektrische fiets met voorwielmotor de mogelijkheid tot ‘vrijloop’. Dit betekent dat je ook zonder trapondersteuning kunt fietsen.

display bafang

Elektrische standen

Hoeveel trapondersteuning je van de elektromotor krijgt bepaal je in grote mate zelf door de keuze van de stand van de trapkrachtondersteuning. Die kan je in verschillende standen instellen door middel van een bedieningspaneeltje op het stuur: geen ondersteuning, laag, normaal en hoog. De energie van de trapondersteuning komt uit de accu. Die accu heeft echter een beperkte capaciteit. Bovendien beschikt de fiets ook over een walk assistent.

cst antilek band

CST Anti-lek banden

Onze elektrische fietsen komen standaard met anti-lek banden. De Platinum Protector serie van het merk CST is het beste van het beste als het gaat om anti-lekbanden. Als je deze band kapot wilt krijgen, moet je wel van heel goede huize komen. Deze band heeft een combinatie van 2 materialen. Een rubberen lekbescherming die snijdende delen terugduwt, en een geweven EPS-laag die voorkomt dat scherpe punten de binnenlaag raken. Dubbele bescherming dus!

axa-plug-in-kabel-140cm-defender-1

AXA Defender ringslot

De elektrische fietsen komen standaard met een AXA Defender ringslot inclusief insteekmogelijkheid. Met behulp van deze ART goedgekeurd slot kan je je fiets zonder problemen verzekeren tegen diefstal. De AXA ringslot is ART-categorie 2 goedgekeurd. Let wel op dat de insteekkabel niet inbegrepen is.

naafversnellingen

Shimano naafversnellingen

De elektrische fietsen komen standaard met een Nexus van Shimano (m.u.v. e-bikes met een achterwiel motor). Deze bestaan meestal uit 7 of 8 naafversnellingen. Deze versnelling zit ingebouwd in de naaf van het achterwiel. Hierbij wissel je van versnelling doordat de tandwielen van plaats veranderen. Een naafversnelling is vrijwel onderhoudsvrij en zeer eenvoudig te schakelen. Verder zal je ook geen last hebben van een ratelende ketting.

axa-ringslot-solid-veilig

ART goedgekeurd ringslot

De elektrische fietsen komen standaard met een AXA Defender ringslot. Met behulp van deze ART goedgekeurd slot kan je je fiets zonder problemen verzekeren tegen diefstal. De AXA ringslot is ART-categorie 2 goedgekeurd.

  • Beschrijving
  • Extra informatie
  • Beoordelingen (0)

Vogue Infinity N8 E-Bike herenfiets 28 inch

Met het chique aluminium frame en het duidelijke platte display op het stuur is deze e-bike prachtig om te zien. Deze stoere Vogue Infinity herenfiets heeft Nexus 8 versnellingen en instelbare ondersteuning. Op deze manier kunt u heerlijk ontspannen door de stad rijden en wordt het fietsen een plezier!

Als u even niet op uw fiets rijdt, zorgt het stevige AXA Defender kwaliteitsslot ervoor dat u hem terug zult vinden waar u hem gelaten hebt.

De Vogue Infinity is verder uitgerust met een 36 volt lithium ion accu waarmee u tot wel 90 kilometer lang op snelheid kan blijven!

Eigenschappen

  • Frame: Aluminium
  • Voorvork: Geveerd
  • Balhoofd: Geintegreerd
  • Velgen: Dubbelwandig aluminium (700C)
  • Banden: Cst (Antie lek)
  • Rem voor: V brake Tektro met beveiligingskabel (security cable)
  • Rem achter: Shimano Rollerbrake
  • Versnellingen: Shimano (Nexus) 8 speed
  • Zadel: Comfort Selle Royal
  • Zadelpen: Geveerd
  • Slot: Axa Defender
  • Verlichting voor: LED, Spanninga (Basta)
  • Verlichting achter: LED gevoed door Accu
  • Accu: 36V-10.5Ah lithium ion uitneembaar
  • Motor: 250 Watt borstelloos F/D 8FUN
  • Sensor: Speed
  • Max. snelheid: 25 km/h
  • Display:Digitaal LCD 9 standen
  • Range: 70-90 km
  • Gewicht: 23.9 kg
  • Kettingkast: Hesling
  • Kleur: Bruin Grijs, Mat zwart

Extra informatie

Wielmaat ?

Leeftijd & wielmaat

Bij kinderfietsen wordt de wielmaat aangegeven in inches. (één inch = 2,54 centimeter).

Met onderstaand overzicht kunt u de juiste maat bepalen! U weet dan in welke categorie u kunt kijken om de geschikte nieuwe fiets te vinden.

wielmaat (inch)

leeftijd (jaren)

kledingmaat

12

2 tot 4

92 - 104

16

4 tot 6

104 - 116

20

5 tot 8

110 - 128

22

6 tot 9

122 - 134

24

8 tot 10

128 - 146

26

10 tot 13

146-158

Kleur

,

Aantal versnellingen ?

Verschil tussen 3, 7 en 8 versnellingen

Veel mensen denken hoe meer versnellingen hoe lichter of zwaarder ik kan gaan fietsen. Dat is niet helemaal juist. Indien je een Nexus 3 versnellingen hebt en je zet het in de eerste versnelling dan fiets je even licht als op de eerste versnelling van een Nexus 7 of 8 versnelling. Grootste verschil is dat je bij 7 of 8 versnellingen meer tussenschakels hebt. Bij de 3 versnellingen heb je kans dat je versnelling 1 te licht vindt en versnelling 2 te zwaar, hierbij heb je dan geen tussen schakels tussen de 1 en de 2. Bij 7 of 8 versnellingen heb je dat wel.

Verder is een verschil in de kwaliteit van de naaf. De naaf van Nexus 7 en zeker die van 8 heeft een betere kwaliteit waardoor deze duurzamer i.v.m. de Nexus 3 naaf.

Traploos (van toepassing op de e-bikes)

De traploze NuVinci Harmony versnelling is een automatische versnelling. In welke versnelling hij staat hoef je dus niet meer zelf te bepalen, dat wordt voor je gedaan. Door aan de handel te draaien bepaal je niet de versnellingsstand maar de trapfrequentie, je cadans, de snelheid waarmee je de trappers moet ronddraaien. Dat is mooi, want juist bij een bepaalde trapfrequentie in combinatie met een bepaalde kracht die je op je trappers moet uitoefenen, fiets je het lekkerst. Welke trapfrequentie en welke kracht dat is zal voor iedere fietser weer anders zijn. Door aan de handel te draaien kan je die ideale stand instellen.

8

Merk

Type fiets

,

Remsysteem ?

Terugtraprem

De terugtraprem is de enige rem die niet bediend wordt met handkracht maar door met beenkracht de ketting terug te trappen.

Pluspunten

  • Onderhoudsvrij
  • Geen slijtage
  • Geen kabel die kapot kan

Minpunten

  • Remmen is niet mogelijk als de ketting eraf is
  • Trappers moeten goed gesteld worden om we te kunnen fietsen

V-Brake

Remblokken knijpen op de velg om het wiel te remmen. Het systeem werkt middels een kabel.

Pluspunten

  • Licht in gewicht

Minpunten

  • Remt niet goed en maakt ook piepende geluiden bij het regen
  • Slijtage speelt een rol
  • Mocht je een (lichte) slag in je wiel hebben, kan het gaan aanlopen
  • Kans bestaat dat je over de kop gaat

Rollerbrake (trommelrem)

shimano-nexus-rollerbrake

Rollerbrake remmen zijn de nieuwe generatie van de oudere trommelremmen. De remwerking is in de naaf verwerkt.

Pluspunten

  • Heeft niet de nadelen van v-brake
  • Eenmalig afstellen, dan zit je goed
  • Je kunt niet over de kop slaan, dankzij de powermodulator, een wrijvingskoppeling tussen rem en naaf. Wordt de kracht op de koppeling te groot dan gaat de koppeling draaien
  • Vrijwel onderhoudsvrij

Minpunten

  • Zwaar in gewicht
  • Door de Powermodulator kan je minder hard remmen

(Hydrologische) Schijfrem

Qwic performance RD11

Een schijfrem is een rem waarbij een in de naaf vast gemonteerde schijf meedraait, die door remblokken tegengehouden kan worden. Bij dit systeem wordt gebruik gemaakt van hydraulische vloeistoffen om de remkracht over te dragen van de remhendel naar de rem.

Pluspunten

  • Remkracht is goed te doseren dankzij het hydraulische systeem
  • In tegenstelling tot velgremmen werken ze uitstekend in de regen en onder modderige omstandigheden.
  • Velg slijt niet.
  • Wordt niet warm tijdens de afdaling.

Minpunten

  • Het systeem is relatief kwetsbaar. Moderne hydraulische schijfremmen hebben maar weinig ruimte tussen de schijf en de remblokjes. Wanneer ze niet perfect zijn afgesteld of een impact krijgen van buitenaf kunnen deze aan gaan lopen.

V-brake Magura hydrologische

magura_hydraulische_velgrem_hs33r_zwart_zilver_90425

Dit komt vaak voor bij elektrische fietsen.

Pluspunten:

  • Remkracht is goed te doseren dankzij het hydraulische systeem.
  • Geschikt voor fietsen met brede banden en spatborden.
  • Remblokjes makkelijk te vervangen.  Ze staan recht op de velg.
  • Bijna onderhoudsvrij. Af en toe een beetje vuil verwijderen.

Minpunten: 

  • Duurder dan gewone V-brakes.
  • Het hydraulische systeem is kwetsbaarder bij transport en in stalling dan kabelremmen.

 

Motor positie ?

Voorwiel motor

E-bikes met voorwielmotor zijn wat goedkoper dan fietsen met een midden- of achterwielmotor. Daarnaast kun je kiezen uit enorm veel merken en modellen! Positie van de motor bevindt zich in het voorwiel. Dit kan je direct herkennen.

Pluspunten 

  • Goedkoop in prijs
  • Ruime keuze in verschillende motoren. Budget voorwiel motoren rond tot kwalitatieve voorwiel motoren
  • Weinig geluidsproductie i.v.m.middenmotor
  • Snelle optrek i.v.m. middenmotor

Minpunten 

  • Onnatuurlijke optrek, je voelt getrokken aan je armen. Voorwielmotoren van Bafang hebben dat minder*
  • Minder veilig bij gladde ondergrond door de voorwielrotatie
  • Minder krachtig t.0.v. middenmotor. Hierdoor is het minder geschikt voor heuvelachtig landschap.
  • Minder veilig bij gladde ondergrond door de voorwielrotatie

Middenmotor

De E-bikes met een middenmotor zijn duurder i.v.m. voor- en achterwiel motoren. De motorpositie is in het midden bij de trappers.

Pluspunten 

  • Heeft de nadelen van de voor- en achterwiel motor niet
  • Krachtige motor tot 80nM (Bafang max drive motoren). Ideal voor heuvelachtige gebied
  • Geleidelijke en natuurlijke optrek
  • Door de krachtsensor is de motor zuiniger

Minpunten 

  • Minder stil, je kunt de motor horen
  • Als je harder trapt, levert de motor ook meer kracht (door de krachtsensor)
  • Bij stilstaand die je eerst kracht te geven voordat de motor ondersteuning geeft

Achterwielmotor

Een elektromotor in het achterwiel heeft als grootste voordeel dat de aandrijving van de fiets geheel op het achterwiel blijft, net zoals dit het geval is bij een normale fiets. Deze type motor komen vaak voor bij sportieve fietsen.

Pluspunten:

  • Natuurlijke aandrijving t.o.v. voorwielmotor
  • Veel versnellingen (oplopend tot 11). Hierdoor kan je lekker vaart maken met je e-bike of Speed Pedelec
  • Stil
  • Langere levensduur i.v.m. middenmotor

Nadelen:

  • Derailleur versnelling altijd aanwezig, hierdoor heb je meer onderhoud
  • Halfopen kettingkast
  • Verwisselen van achterband lastiger
  • Lagere rendement i.v.m. middenmotor hierdoor minder zuinig

 

Voorwiel

Materiaal frame ?

Materiaal Frame

Het frame van een fiets kan bestaan uit staal of aluminium.

Staal

Voordelen

  • Goedkoop

Nadelen

  • Zwaar in gewicht
  • Kan roesten indien het frame beschadigd raakt. Hierbij komt het stalen frame bloot te liggen waardoor het kan gaan roesten.

Aluminium

Voordelen

  • Roestvrij
  • Licht in gewicht

Nadelen

  • Duurder i.v.m. staal

Motor technologie ?

Brose

brose-fahrzeugteile-vector-logo

Het Duitse bedrijf BROSE gebruikt dezelfde productietechnologie voor de e-bike motor als voor die van de Brose auto-onderdelen. Brose maakt voor bijna alle automerken onderdelen. Elke tweede auto in de wereld is uitgerust met ten minste één onderdeel van Brose. Het bedrijf telt meer dan 60 fabrieken verspreid over 23 landen. Met een afszet van meer dan 100 miljoen motoren is Brose een absolute marktleider.

Door de integratie van het e-bike competentiecentrum in de Brose fabriek in Berlijn kunnen ook de e-bike fabrikanten volop meeprofiteren van de hoge kwaliteitseisen die de auto-industrie stelt. Naar onze mening is de BROSE middenmotor dan ook het beste wat je kan vinden op dit ogenblik onder de E-bikes. De middenmotor beschikt voer maar liefst 90Nm kracht. Brose past een andere techniek toe dan andere aanbieders van middenmotoren waardoor er merkbaar veel minder geluid ontstaat. In de basis komt dit doordat Brose composite "kunststof" aandrijving/tandwielen gebruikt.

De subtiele én krachtige ondersteuning is een feest op zich. Doordat de trapbekrachtiging zo in lijn is met wat je zelf doet verrast de fiets je nooit in negatieve zin. Absolute controle! En dat fietst wel zo prettig. Op de weg is dat simpelweg zeer prettig en natuurlijk fietsen en in het terrein is dat wat ons van zeer grote meerwaarde. No surprises!

Bafang

Bafang eBikes Logo

Bafang wordt gezien als één van de grootste aanbieders van E-sets en is niet meer weg te denken uit de markt voor elektrische fietsen. Het merk is als een van de eerste (en grootste) spelers actief in deze markt en zorgt al jaren voor technische hoogstandjes en innovaties. Bafang produceert niet alleen de motor, maar ook hele E-sets net zoals Bosch dat doet (dus ook de accu, de bediening en het display). Het assortiment van Bafang is alleen een stuk breder: zo heeft Bafang veel verschillende displays, accu’s, voorwielmotoren, en middenmotoren in het assortiment. Door de goede kwaliteit en de brede inzetbaarheid zijn er veel merken die met Bafang systemen werken:

Voorwielmotor

De Bafang voorwielmotor is de krachtigste voorwielmotor in de markt met een trekkracht van 40Nm. De motor zit in het voorwiel en trekt de fiets als het ware vooruit. E-bikes met een voorwielmotor zijn het meest geschikt voor vlak terrein en zijn vaak in prijs net even wat aantrekkelijker dan een e-bike met middenmotor.

Middenmotor

De Bafang middenmotor heeft een trekkracht van maar liefst 80Nm. Dit is een van de sterkste op de markt. Het is voorzien van een rotatie-, snelheids- en trapkrachtsensor. Deze 3 sensoren zorgen ervoor dat de ondersteuning helemaal op jouw kracht en bewegingen wordt aangepast. Zo voelt de ondersteuning zo natuurlijk mogelijk aan! De Bafang middenmotor is geschikt voor dagelijks en recreatief gebruik, ook in heuvels en bergen. Vanwege de plaatsing, laag én centraal tussen de wielen, is het zwaartepunt van de fiets laag. Hierdoor heb je een betere wegligging en rij je stabiel. Wel zo veilig! Uit welke merken kun je kiezen?

Achterwielmotor

Een e-bike met een achterwielmotor voelt het meest aan als een 'normale' fiets: niet-elektrische fietsen worden namelijk ook aangestuurd vanuit het achterwiel. Een achterwielmotor wordt wel vaak bij meer sportieve e-bikes gebruikt. De nieuwste achterwielmotor van Bafang genaamd H800 gear-drive hub motor, is speciaal gemaakt voor speed pedelecs en sportieve tour e-bikes met een derailleurversnelling. De trekkracht van de achterwielmotor is 55Nm en komt in 350W en 500W uitvoeringen. De achterwielmotor zie je bijna niet zitten: hij is ongeveer zo klein als de schijf van een schijfrem.

Shengyi

image-46

Shengyi motoren worden geproduceerd in China en zijn van hoge kwaliteit. Ze maken motoren voor in het voorwiel, midden en achterwiel. Hun voorwielmotoren gebruiken een gemiddelde hoeveelheid kracht (rond 50 Nm) en zijn zeer geschikt voor stadsfietsen. Bovendien zijn ze licht, stil en efficient! Deze motoren vind je voornamelijk onder e-bikes in het lage prijssegment.

Qwic

qwic logo

QWIC zet zich in, door het ontwikkelen van innovatieve e-bikes, voor een toekomst met autovrije steden, om zo de huidige mobiliteitsproblemen en milieuvervuiling te reduceren. Door het gebruik van designelementen en vernieuwingen uit de automotive industrie bieden wij een serieus alternatief voor de vierwieler. Met een modern design en het gebruik van de beste componenten tillen wij ieder jaar onze elektrische fietsen naar een hoger niveau. Hiernaast produceert Qwic ook haar eigen motoren, dit is een groot voordeel omdat ze alles onder hun eigen beheer hebben. Garantieproces verloopt hier ook veel spoeler en sneller aangezien ze niet afhankelijk zijn van 3de partij.

TDCM

tdcm

Alle nieuwe modellen van Qwic zijn voorzien van een nieuwe motor; de TDCM achterwielmotor. Deze motor worden gebruikt in de luxere Strömer en Klever e-bikes en zijn nu ook verkrijgbaar in de QWIC Performance e-bikes. Jarenlang heeft QWIC gewerkt met haar eigen achterwielmotor; een krachtige motor, maar bracht kwalitatief uitdagingen met zich mee. Om deze reden heeft de Nederlandse e-bike fabrikant de keuze gemaakt om met de betrouwbare en kwalitatief hoogstaande TDCM achterwielmotor te werken.

Shengyi

Soort sensor ?

Sensor

Elk elektrisch systeem heeft een snelheidssensor die, zoals gezegd, meet hoe snel er wordt gereden. Verder wordt het rijgedrag bepaald door een rotatiesensor of een trapkrachtsensor afhankelijk van het model.

Rotatiesensor

Het systeem met rotatiesensor werkt heel simpel. Zodra je (vooruit) trapt, geeft de sensor een seintje door aan de motor. Dit voel je direct aan de ondersteuning die je ontvangt. Het maakt niet uit hoe hard je trapt, de ondersteuning werkt altijd.

De rotatiesensor zorgt voor:

1. Grote betrouwbaarheid (door z’n eenvoud)
2. Juiste ondersteuning in situaties waarbij wel wordt getrapt, maar weinig kracht wordt gezet op de pedalen
3. Veiligheid. De rotatiesensor detecteert of vooruit of achteruit wordt getrapt. Hierdoor zal de ondersteuning in geval van pedalen stilhouden of terugtrappen direct en betrouwbaar worden afgeschakeld.

Trapkrachtsensor

Bij de trapkrachtsensor bepaalt de kracht die je op de pedalen uitvoert de mate dat de motor ondersteunt wordt. Eigenlijk net als op de gewone fiets, maar dan met een beetje hulp! De trapkrachtsensor zorgt voor een zeer natuurlijke fietsbeleving door het meten van de trapkracht. Het meest ideale is dat je beide sensoren ter beschikking hebt.

Schakelsensor

Het is gebaseerd op intelligente schakelsensor bevestigd op schakelkabel, die motoraandrijving wordt in een korte tijd onderbroken wanneer je gaat schakelen. Hierdoor ervaar je soepele schakeling wanneer je elektrisch aan het fietsen bent. Overigens zorgt dit systeem voor een langere levensduur van het hele schakelsysteem. 

Rotatiesensor

Motor koppel (kracht) ?

Kracht van de motor

De kracht van de motor van een elektrische fiets wordt uitgedrukt in Newtonmeters (Nm). De motor van de e-bike is krachtiger naarmate het aantal Nm hoger is. Bij de keuze voor een elektrische fiets is het belangrijk om met de kracht van de motor rekening te houden. Als de fiets bijvoorbeeld vooral wordt gebruikt voor fietsritten in de stad of toertochten over vlakke wegen, dan kan minimaal 25 Nm voldoende zijn. Als het echter de bedoeling is om ook over heuvels of door een bergachtig landschap te fietsen, dan kan beter voor een meer krachtige motor worden gekozen.

Voorwielmotoren :  rond 45 Nm

Achterwielmotor rond 55 Nm

Middenmotoren: 80Nm(Bafang) 90 (Brose) Nm

45 Nm

Type aandrijving ?

Type aandrijving

Wat is beter?

Of een kettingaandrijving beter is dan een traditionele fietsketting, hangt voor een groot deel af van je persoonlijke wensen. Fietsers met een sportieve fiets zullen geneigd zijn te kiezen voor een gewone ketting, aangezien deze met een derailleur gebruikt kan worden. Voor fietsers met een naafversnelling of fietsers die een hekel hebben aan onderhoud, is een kettingaandrijving mooie uitkomst. In ieder geval is kettingaandrijving in bepaalde situaties – zie voor- en nadelen – een prima alternatief voor de goede oude fietsketting

Riemaandrijving

prem-mn380-beltdrive-004

Een riemaandrijving is een aandrijving waarbij gebruik gemaakt wordt van een kuntstof riem in plaats van een 'traditionele' ketting. Doordat een aandrijfriem geen zijdelingse speling heeft is deze niet te gebruiken in combinatie met een derailleurversnelling. Daarom maken fietsen met een riemaandrijving altijd gebruik van een versnelling in de achternaaf of in de trapas. Voornamelijk Qwic fietsen maken hier gebruik van.

Voordelen:

  • Extreem onderhoudsvriendelijk
  • Bij schakelen van versnellingen is de riem stiller en geeft minder weerstand
  • Geen roest
  • Geen olie nodig
  • Schoon: geen smering nodig, dus geen vuile handen of kleren
  • Schoonmaken: lauw water
  • Duurzaam: een riem gaat tussen de 25.000 en 50.000 kilometer mee
  • Efficiënt: door gebruik van een carbonkern zit er geen rek in een riem, daardoor is de druk heel constant
  • Stil: je kunt alles horen wat er om je heen gebeurt, zoals natuurgeluiden
  • Gewicht: een riem weegt ongeveer 75% minder dan een ketting

Nadelen:

  • Riem kan niet losgekoppeld worden en bestaat uit 1 stuk
  • Reparatie: De riem kan niet gerepareerd worden en moet dus geheel worden vervangen
  • Verkrijgbaarheid: Een riem is minder goed verkrijgbaar. Neem op een fietsreis door afgelegen gebieden een reserveriem mee. Het is een zeer duurzaam onderdeel, maar niet te repareren en niet overal verkrijgbaar. Voor het gewicht hoef je het niet te laten: inclusief de aandrijfriem die op je fiets in gebruik is heb je nu ongeveer de helft van het gewicht van een ketting.
  • Iets prijziger i.v.m. kettingaandrijving

 

 

 

 

 

 

Kettingaandrijving

Smartphone connection

Nee

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.


Wees de eerste om “Vogue Infinity N8 E-Bike herenfiets 28 inch” te beoordelen

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

X

Plan een proefrit in

Je kunt in onze winkels onder andere alle motorsystemen testen, dus plan snel een proefrit in wanneer het jou uitkomt!

E-BIKE SHOWROOM UITVERKOOP: 10% extra korting op alle e-bikes in onze showroom Bekijken
Alleen dit weekend: 5% korting op alle Popal fietsen met de code popal5